Saturday, October 22, 2011

Tak Ku duga

Ke hadapan Diari
Tarikh:10.3.2014
hari ni aku na mengadu lagi dengan kau
kau nak taw x???xd aku gadoh dgn pakwe aku....
kita orang gado pasal sikap aku yg mengada2...
pasalnya....aku xsuka if aku kne tgu dye.....
yela...janji pukul 10.00....pukul 10.05 baru dye datang....
so kitaorang gado la.....

Pukul 6.30 P.M
Tarikh:10.3.2014
Kepada diari
dia antar mesej dkt aku xdi
dye mintak maap kos dtg lambat...xpi aku langsung xbls smpai skrg
bia la dye...pdn muka spew soh dye dtg lmbt.

Pukul 8.40 P.M
Tarikh:10.3.2014
Diari....dia ajak jumpe kejap....
xpi aku xna la jumpa dye....kos aku maseh marah dkt dye
lantak dye la....padan muka....xksh la dye nak pujok guna apew pown...ttp xna jmpew

Pukul 10.30 P.M
Tarikh:10.3.2014
Diari,dye ttp pujok nak jumpew aku....dye kol 50 kali...antr msej 40kali
xpi satu pown aku xjwb n bls....cmne ny???
kau na taw xdiari....dye antr msej kata nak jumpe aku wat kali terakhir....
dye kata mungkin pas ny kitowg xdpt jmpe ag dah....
sebab dye na g jauh2...klo naek benda pown ttp xsmpai

Pukul 6.00 A.M
Tarikh:11.3.2014
diari,aku da try kol dye banyak kali....nak kejut dye bangun....
xp setiap kali aku kol msti msuk mel box....camne ny diari???
aku nak kejutkan dye...sebab tu la tugas aku sebaik sahaja dye dah dpt hati aku...
aku risau la diari....bila aku antar msej soh dye bangun.....mesej aku tak di hantar
xpew2....nanti petang balik keje aku g umah dye....

Pukul 10.00 A.M
Tarikh:11.3.2014
Diari ;(.......dye dah meninggal......tadi adek dye tepon aku......dye kata "abg kemalangan"
then dye kata ag..."semalam abg g umah akak,npew akak xkuar???npew akak xangkat o bls msej abg??akak taw x....smlm abg nak mintak maaf nan akak taw??then akak taw x???yg dye rancang na soh mama n abh masuk minang akak???akak mmg selfish.....

Pukul 7.00 A.M
Tarikh:11.3.2014
diari,aku bersalah diari dkt dye ;(....aku nak dye balik diari.....abang..............maafkan syg abg.....syg bersalah dkt abg....abg....kembali la abg!!!
aku taw diari....dye xkan kembali.....oh Tuhan....Rahmati la dye.....

TAK KU SANGKA TAK KU DUGA,yg esok dah 5tahun aku bercinta dgn dye....
I LOVE U SO MUCH ABANG ;(
MOGA ABANG TENANG DI SANA!!!!




No comments:

Post a Comment