Tuesday, October 25, 2011

Kebahagiaan Ku

Tarikh:05.02.05
tarikh ini aku mula2 berkenalan dgn isteriku,zulaikha....dgn cara xsgja aku berkenalan dgnnye...tgah aku undurkan kereta tiba2 aku terdengar bunyi...pelanggaran...."dam"...kereta ku bergoyang....bergegas aku keluar meluru....rupanya...kereta Honda Civic ku di langgar dari belakang....mula2...ku fikir mahu sahaja marah....tetapipemandu kereta yg melanggarku itu keluar...hati ku mula sejuk...kerana melihat pemandu itu seorang p.puan yg menutup aurat....dye meminta maaf kepada ku...kerana tidak sengaja melanggar ku...dye sanggup membayar kos membaiki kereta ku....dye memberikan ku bisness cardnya untuk meminta bayaran membaiki kereta.....sejak dari itu...hati ku mula tertarik untuk mengenalinya lebih dekat

Tarikh:10.03.05
ketika aku sedang menonton perlawanan MANCHESTER UNITED vs MC yg di menangi MU...aku ternampak dye berserta dgn kwn2nya menonton perlawanan itu...dye sama sperti ku...peminat MU...haha...aku pown mula la mencari dimn bisness cardnya...

Tarikh:17.03.05
aku mula mengajaknya menonton bola...pada mulanya dye agak ragu2 dgn ku...kerana aku orang asing bagi...secara tiba2 aku mengajak menonton bola...siapakah aku....oh aku lupa...yang aku tidak memberi tahu nama ku...siapa aku...selepas aku menceritakanya baru la dye tahu siapa diri ku....

Tarikh:17.09.05
selepas dari tarikh itu....kami mula kuar bersama....kami langsung tidak boleh berenggang... pada hari perlawan MU vs Chelsea...kami keluar berdua atas permintaan ku....dye tidak membantah....pada malam itu...di depan penyokong2 MU,aku mengajaknya untuk berkahwin....
dye hanya diam....lantas menghubungi ibubapanya yg keluargaku akn dtg untuk merisik...alangkah bahagianya ku....dye terima lamaran ku dan MU berjaya mengalahkan Chelsea....

Tarikh:05.02.06
aku bertunang dgnnya untuk tempoh dlm masa sebulan shja....dlm tempoh itu...kami tidak langsung di benarkan utk berjumpa...haish...xpa la....naseb baek aku telah memasang Astro Supersport di rumah ku...hihihi...sehari tidak berjumpa dgn dye umpama sebulan aku ase...haish sbo jela

Tarikh:06.03.06
aku dinikahkan sendiri oleh bapanya...berdebar aku rasa....xpi aku stedy....dgn sekali nafas je aku da jadi suami kepada Siti Nur Zulaikha....hehe...kami kawen bertemakan wana merah....huhuhu....cam biasa la an...owg da kawen aktiviti apew kn..hehe
seronok taw kawen dgn p.puan yg mnt bola....sama team lak tu....setiap kali adew match mesti aku akn menonton bersama2nya...setiap kali match aku akn memakai bju MU...begitu jgk dgnnya....selepas perlawanan...kami akn menjadi penganlisis perlawan tak betauliah..hehe

Tarikh:10.06.06
alhamdullilah....isteriku tlh di sahkan hamil...baby ku umur 2bln....xterkata2 aku mendgr berita gembira...sudah la MU mng UCL,EPL,Carling Cup,Fa Cup and Charity shield....aku pula mendapat baby...yahooooo syoknya.........ahaha

Tarikh:10.10.06
sedikit perbalahan antara aku dgn nya....iyelah....semenjak dye mengandung ny....nak aje berkepit n tdow awal....nak tgk bola pown ssh....haish.......xpa la....naseb baek dye mengandung...law x...mmg stress aku...yang paling aku tak sangka....dye nak makan kek..kek tu mesti jersey MU....anak abah oi....agk2 la....tu pasukan paberet abh n ibu taw....jersey laen xna???sepanjang dye mengandung ny....syok jgk la aku ase....dpt usap perut dye...tgk muka dye yg comel tu time dye tdow petang...heeehe...comel la....geram aku ase....hehe....

Tarikh:6.01.07
akhirnya...baby aku tlh dilahirkan...mulanya...doktor kata hanya seorang...rupa2nya...kembar...fuh naseb baek bju baby dlu aku beli bju laki n bju p.puan....dpt la aku kembar laki n p.puan...hehehe

ok la hanya smpai itu shja yg aku dpt tulis dkt diari ny...kos anak2 aku da merengek na susu,.....ibu dyeorg tu tga masak tok aku mkn..so aku la kne jga baby2 ny...dari stu la KEBAHAGIAAN KU

No comments:

Post a Comment